De Roparun vindt plaats in het weekend van 2-3 oktober
0 dagen |
0 uur |
0 minuten |
0 seconden |
103
Teams
|
51
Doelen
|
€654.137,19
Roparun 2021 opbrengsten
|
Koekhap wedstrijden, filmavond, disco, rommelmarkten, sportmiddag, hardloopwedstrijden… Deelnemende teams organiseren leuke acties om zoveel mogelijk geld op te halen. Bij het kantoor van Stichting Roparun kunnen de teams materialen krijgen of lenen voor hun actie. Als je bijvoorbeeld armbandjes, sleutelhangers of andere items wilt uitdelen op je evenement verwijzen we je naar: sportprijs.nl/roparun.
Op deze pagina kun je het logo van Roparun downloaden.
Drukwerk is aanwezig op de teambijeenkomsten of kan opgehaald worden op het kantoor in Schiedam. De volgende items hebben we ook digitaal beschikbaar:
Maak van jouw Garmin horloge een Roparun horloge
Geef je een presentatie of een spreekbeurt? Download dan hier een document met beknopte informatie over Stichting Roparun of deze presentatie over de Roparun. Bekijk ook ons YouTube-kanaal voor filmpjes: youtube.com/stichtingroparun.
AANGEPASTE REGELING: Vanwege COVID-19 zullen er wat aanpassingen zijn voor het ophalen van materialen op het kantoor van Roparun. Zo vragen we je om buiten of in het halletje te wachten terwijl wij de spullen verzamelen. De vogelpakken zijn tijdelijk niet beschikbaar. Verdere uitleen is onder voorbehoud en in overleg met de organisatie. Voor een uitleenaanvraag ontvangen wij graag een datum en tijdstip voor ophalen en terugkeren per mail (info@roparun.nl). Op deze manier hopen we de contacten voor jou en ons te beperken zodat we jullie allemaal veilig en goed kunnen ondersteunen.
Het huren van de materialen is kosteloos, voor alle materialen wordt wel borg gerekend. De borg wordt terugbetaald zodra de materialen weer in goede staat worden ingeleverd. Voor het vogelpak rekenen wij 20 euro reinigingskosten. De borg dient contant te worden voldaan, i.v.m. teruggave.