Wat betaal ik aan inschrijfgeld?
De kosten voor inschrijving in 2023 zijn € 3130,- per team.
Dit bedrag moet worden voldaan aan Ropament B.V. (100% dochter van Stichting Roparun), die verantwoordelijk is voor de organisatie van het evenement. Dit bedrag wordt gebruikt om het evenement te organiseren voor alle deelnemers. Denk hierbij aan de start- en finishlocaties, sanitair, verkeer, vergunningen, beveiliging, communicatie en meer.
Het inschrijfgeld hoeft niet direct betaald te worden bij inschrijving. Je ontvangt hiervoor in januari een factuur.
Wat zit er bij het inschrijfgeld inbegrepen?
- Deelname aan teambijeenkomsten;
- Uitgewerkte bestanden met de Roparunroute;
- 30 deelnemersnummers voor lopers en fietsers;
- Auto- en fietsstickers met het teamnummer;
- Toezicht door vrijwilligers bij checkpoints en op motoren onderweg;
- Milieuplaatsen en sanitaire voorzieningen op de start- en finishlocaties en langs de route;
- Indien nodig (medische) ondersteuning onderweg door calamiteitenteam;
- Indien nodig (technische) ondersteuning onderweg bij ernstige pech/ongevallen;
- Een centraal alarmnummer voor noodgevallen (permanente bezetting tijdens de Roparun van het Algemeen Coördinatieteam in Nederland);
- Verzekering voor ieder teamlid (ingevoerd op het teamportaal). Wanneer er sprake is van een ongeval tijdens Roparun, zijn deelnemers hiervoor via de organisatie verzekerd. Polisvoorwaarden worden later gepubliceerd.